BIUDŽETO VYKDYMO ATASKAITOS
ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA

2021 m. III ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaitos

Attachments:
Download this file (F1_2021_III_ketv.pdf)F1_2021_III_ketv[Forma_2021_III_ketv]89 kB
Download this file (Forma_Nr2_142.pdf)Forma Nr. 2_142[Forma Nr. 2_142]68 kB
Download this file (Forma_Nr2_1431.pdf)Forma Nr. 2_1431[Forma Nr. 2_1431]67 kB
Download this file (Forma_Nr2_151_4_III.pdf)Forma Nr. 2_151_4_III[Forma Nr. 2_151_4_III]69 kB
Download this file (Forma_Nr2_151_9_III.pdf)Forma Nr. 2_151_9_III[Forma Nr. 2_151_9_III]67 kB
Download this file (Forma_Nr2_30.pdf)Forma Nr. 2_30[Forma Nr. 2_30]67 kB
Download this file (Forma_Nr2_32.pdf)Forma Nr. 2_32[Forma Nr. 2_32]67 kB
Download this file (Forma_Nr_2_1431_DC.pdf)Forma_Nr_2_1431_DC[Forma_Nr_2_1431_DC]113 kB
Download this file (Forma_Nr_2_151_DC.pdf)Forma Nr. 2_151_DC[Forma Nr. 2_151_DC]113 kB
Download this file (Forma_Nr_2_151_mok_vez.pdf)Forma Nr. 2_151_mok_vez[Forma Nr. 2_151_mok_vez]67 kB

Misija

• Vaikų globos namų misija – su turimais ištekliais teikti kvalifikuotas, kokybiškas, prieinamas socialinės globos ir socialines paslaugas, siekiant optimalių rezultatų, atitinkančių globotinių ir šeimų patiriančių sunkumus lūkesčius.

Vizija

Vaikų globos namų vizija - būti modernia, bendradarbiaujančia įstaiga, teikti kokybiškas socialines paslaugas ir efektyviai vykdyti jai pavestas funkcijas.

Vertybės

1. pagarba - kiekvienas žmogus yra unikalus ir vertingas;
2. profesionalumas - dirba lanksčiai ir atsakingai, siekia kokybiškų rezultatų;
3. bendradarbiavimas - bendro tikslo siekimas su paslaugų gavėju, geranoriškai ir laiku keičiasi informacija tarpusavyje ir su partneriais;
4. tobulėjimas - nuolat kelia savo kvalifikaciją, yra atviri naujovėms ir taiko jas savo darbe;
5. konfidencialumas - vaikų globos namų darbuotojai gerbia informacijos slaptumą, konfidencialumą, atsakingo panaudojimo principus savo profesiniame darbe.
ŠILUMOS, JAUKUMO SUKŪRIMO VAIKAMS
Visos surinktos lėšos skiriamos mūsų vaikams.
Turite gerų idėjų ir pasiūlymų, o gal norite įvertinti paslaugų kokybę?